Donna Karan New York
Бренд був заснований Донною Каран у 1985 році в Нью-Йорку. У тому ж році дизайнерка запустила лінію одягу під назвою «7 простих речей». До неї входили: жакет, боді, спідниця, штани, кашеміровий светр, шкіряна куртка та вечірній образ. Такий підбір речей був не випадковим: ця колекція мала супроводжувати жінку від ранку до ночі, від дому до офісу, від буднів до вихідних. Донна стала однією з перших, хто реалізував на практиці концепцію «капсульного гардеробу».
«Я виступаю за систематизацію одягання. Жінки… хочуть мати кілька “гнучких” і взаємозамінних речей, які повністю трансформуються залежно від того, з чим їх носити», — казала дизайнерка.
Навіть після 40 років Донна Каран залишається однією з найвизначніших фігур американської моди. Знакові силуети та інноваційна система одягу залишаються актуальними, як ніколи, і тепер переосмислені в сучасному Donna Karan New York. Спираючись на оригінальний принцип Донни Каран — створювати одяг для жінок, які ніколи не знають, куди заведе їх день, — DKNY є синонімом динамічного гардеробу, що містить усе необхідне для життя в стилі Нью-Йорка.
Щодо творінь бренду у сфері парфумерії, одним із найзнаковіших ароматів є Be Delicious, який світ побачив у 2004 році. Пляшечка у вигляді яблука символізує Нью-Йорк та його прізвисько «Велике яблуко». Це був надзвичайно успішний запуск, після якого бренд випустив ще кілька варіантів цього аромату. Be Delicious, а також його фланкери, можна знайти в нашій мережі: Be Delicious Fresh Blossom, Be Delicious Golden, Be Delicious Orchard St.
Сама дизайнерка часто бере участь у створенні ароматів: перед тим як випустити їх на ринок, Донна тестує парфуми на собі та вирішує, чи відповідають вони іміджу бренду. Вона відображає свою любов до рідного міста в кожному ароматі: від пляшечок у формі яблук до дизайну колекції DKNY, натхненного хмарочосами Нью-Йорка.