Premiere Note Paris – порівняно нова марка, яка з’явилася на парфумерному ринку у 2015 році і з самого початку класифікувала себе як бренд класу «люкс». Premiere Note Paris одразу ж запропонував 5 ароматів. Кожен з них був особливим, як і за класифікацією, так і за парфумерними нотами. Лише за неповних 2 роки запахи стали шалено популярними. В цьому заслуга, безперечно, сучасних парфумерів: Мелані Лерокс і  Джерома Ді Марино.

Творці ароматів асоціюють парфумну лінійку Premiere Note Paris, в першу чергу, з подорожами. Наповнені натуральними та багатими складниками зі всіх куточків земної кулі, - парфуми так і закликають відправитись у незвідані кутки світу. Парфумери до своєї справи підійшли дуже відповідально, створюючи нішу. Лише перші врожаї квітів, найкращі екстракти деревини, вишукані цитрусові творять унікальні композиції. Парфумерні критики аромати Premiere Note Paris описують як контрастні, такі, що створюють напругу і підкреслюють гостроту відчуттів. Парфуми можуть багато годин відкриватися по-різному, адже містять в собі багато тонких інгредієнтів.

 Як і притаманно ніші – деякі парфуми Premiere Note Paris є унісексовими. Це фужерні і деревні аромати, такі як Cedar Atlas, Java Wood, Orange Calabria, лінійка 2017 року під назвою Sonate Collection і парфуми лінії Symphonie Collection. У них відкривають потужні та холодні спеції в поєднанні із цитрусовими нотками, які плавно переходять у прозорі квіткові акорди і гріють прянощами і спеціями сонячних куточків світу. Аромати часто залишають по собі древесно-шкіряну базу, яка віддає терпкістю і солодкавістю гарячих країн.

Парфуми від Premiere Note Paris, як і кожна ніша, звучать дорого, відображають вашу сутність і статус. Вони, безумовно, потребують ретельного вибору, аби згодом стати вашими назавжди. В мережі магазинів парфумерії та косметики «Імідж» бренд  Premiere Note Paris вже чекає своїх власників.