Косметика для обличчя

624 грн. 437 грн.
479 грн. 335 грн.
848 грн.
780 грн.
597 грн.
595 грн. 417 грн.
299 грн. 209 грн.
282 грн. 197 грн.
349 грн. 244 грн.

Історія макіяжу

Вже 6000 років існує таке поняття як «макіяж». Спершу як одне з форм ритуальних обрядів, а згодом – як можливість підкреслити свій статус чи красу. А історія макіяжу починається із Стародавнього Єгипту і Древньої Греції.

Касторова чи оливкова олія, бджолиний віск чи навіть свинець, ладан або мед – що тільки не використовували наші предки, аби надати своїй зовнішності бажаного вигляду. Арабський світ активно користувався чорним порошком для повік та брів з посліду птахів. Єгипет – спеціальними мазями з трав для тонування обличчя. Але вже тоді існували певні заповіді для користування засобами для макіяжу. Аль-Захраві, арабський вчений, перший написав 24-томну енциклопедію, велика частина якої була присвячена косметиці.

Китай теж йшов в ногу з давнім часом. Вони першими почали  фарбувати нігті желатином, бджолиним воском і яєчним білком. Це сталося ще в 3000 році до н.е .

 Японські гейші користувались помадою, виготовленою з подрібнених пелюсток. Також фарбували брови та очі, застосовуючи попіл.

У Європі мода на макіяж була мінливою. В якийсь період часу фарбуватись було аморально, в інший – це було ознакою багатства та статусу. Наприклад, у часи ренесансу, особливо модною вважалася світла шкіра. Чим заможнішою була людина, тим блідішою була, як доказ того, що не працювала у полі і не мала можливості спалитися під сонцем. Для цього і чоловіки і жінки користувались білилами, що містили свинець чи миш’як. Але ж чого не зробиш заради краси, навіть ціною власного здоров’я чи навіть життя.

У Північній і Південній Америці а також в Австралії  яскраво фарбувались племена. По цьому можна було їх розрізнити: хто з якого роду, войовничий настрій чи ні, яка подія чекає на плем’я.

Як бачимо – таке поняття «макіяж» було і є поширеним на усій земній кулі. Він часом зазнавав змін, вдосконалювався. Але завжди і всюди слугував засобом вираження власного «я»: статусу, настрою, потреб і, звичайно, краси.

 

Дізнатись більше...