Парфуми – той атрибут власного «я», який повністю має відповідати вимогам власниці чи власника. Інакше ризикує потрапити у «чорний список» неулюблених. То ж до вибору аромату варто підходити дуже прискіпливо. І, це, насамперед, стосується оригінальності товару. Сьогодні поговоримо про те, як не потрапити на гачок підробки.

Ринок підроблених парфум вдосконалюється такими ж темпами, як і світ оригінальних ароматів. Він має свою класифікацію, яку ми зараз розглянемо детальніше.

Отже парфуми-підробка, створені на основі ліцензії. Це – аромати, які часто виготовлено в Польщі чи ОАЕ, адже там виробництво в кілька раз дешевше, аніж у Франції чи Італії. Такий товар вам пропонують як оригінальний, мотивуючи наявністю ліцензії на його виготовлення, написаним складом, що ідентичний оригінальному, зовнішнім виглядом. Проте – це омана. Такі виробники економлять на якості та відповідності складників.

Парфуми-імітація. Для уважних покупців вони не становлять загрози. Достатньо подивитися на саму упаковку, щоб в написі помітити зміну однієї чи кількох букв. Про саме наповнення флакона годі й говорити.

Парфуми-версія. Це аромати, які лише повторюють запах оригіналу. Проте розливають їх зовсім в іншу тару. Парфуми на розлив, хоча б зважаючи на їх зберігання, однозначно втрачають в ароматі.

Парфуми-пробники. Жоден бренд, який поважає себе, не дозволить, щоб світ побачив його парфуми в «ручках», «олівцях». Виняток – лише марка Сальвадор Далі. Парфумери цього бренду дозволяють парфумах знаходитись в мініатюрнішій тарі. Усі оригінальні парфуми в точках продажу мають свій тестер. Власне слово «тестер» надруковано на флаконі з відповідним ароматом.

І нарешті, парфуми-копія. Це – так звана «серйозна підробка». Виробник максимально копіює оригінальний бренд: запах, флакон, упаковку. Розібратися у брехні може лише професіонал. Щоб ним стати – просто слідуйте нашим порадам.

Оригінал ніколи не буде суттєво дешевим. Забудьте, що, приміром флакони аналогічної ємкості Шанель і Антоніо Бандерас будуть в однаково низьку ціну. Звертайте увагу, де продаються парфуми. Якщо в точці продажу дуже обмежений асортимент – відразу звідси ідіть. Зазвичай, шахраї не можуть дозволити собі виготовити усі бренди найпопулярніших ароматів. Парфуми мають бути представлені у повній лінійці, наприклад, 30,50 і 100мл.

Побачили подарункові набори брендів – чудово. Підробники не хочуть тратитись на такі вартісні пропозиції.

Тепер увага до деталей. Упаковка має бути огорнута прозорою та акуратною целофановою плівкою. Сама коробка – виконана з цупкого паперу чи картону. Її задача – фіксувати флакон і не давати йому можливості «бовтатись» по коробці.

Друк назви має бути акуратним і чітким, без жодних помилок. На самій упаковці обов’язковою є така інформація:

-вказана категорія аромату: «parfum» (парфум), «eau de parfum» (парфумована вода) або «еau de toilette»  (туалетна вода).

-призначення парфуму: «pour femme» чи «for woman» (для жінок) або «pour homme» чи «for men» (для чоловіків).

-об’єм: в ml або fl.oz (1 fl.oz – американська одиниця виміру, що дорівнює 30 мл).

-хімічний склад.

-країна-виробник  у вигляді напису «Fabrique en…» або «Made in…».

-правильний штрих-код. Початкові цифри завжди вкажуть на країну-виробника. Оригінальну продукцію виготовляють лише на фабриках, якими володіє той чи інший бренд. Уся потрібна інформація є на сайті виробника.

Сам флакон має бути виконаним з якісного скла, без дефектів. Кришка виконана лише з пластику, бо металевий ковпачок одразу реагує на зіткнення з парфумом. Трубочка пульверизатора не повинна надто вигинатися усередині флакону. Сама рідина аромату не має містити осаду.

Звертайте увагу на сам запах. Якщо при першому розпиленні вам вдарив в ніс запах спирту – це підробка. Оригінал буде розкриватися у кілька ступенів і не відразу. А от підробка одразу буде різкою, проте за пів години після неї не залишиться на шкірі навіть згадки. І пам’ятайте, що оригінальний аромат у різні пори року на вас завжди звучатиме по різному, а от неоригінальний парфум завжди буде банально однаковим.

То ж, прочитавши цю статтю, ви можете сміливо присвоїти собі звання парфумерного експерта та вирушати в «Імідж» за справжнім і лише вашим ароматом!