Гостевая книга

наталия
29.11.2017

как узнать, отправлен мой заказ №1334 от 24.11.17

Администратор
29.11.2017

Доброго дня, Наталія! Дякуємо за звернення. В замовленні некоректно вказаний Ваш номер телефону. Ваше замовлення вже сформоване і чекає на підтвердження! Зателефонуйте, будь ласка, за тел.: (067) 44 39 777, або (050) 49 76 777

Тетяна
04.11.2017

Доброго дня!Купляла помаду Боржуа в ЦУМі вул.Кн.Ольги вона виявилася бракованою.Продавець відмовилася мені іі обмінювати.

Администратор
04.11.2017

Доброго дня, Тетяно! Приносимо свої вибачення за прикру ситуацію з помадою Bourjois. Згідно законодавства України парфумерно-косметичні вироби не підлягають обміну, але ми зв'язались з нашим постачальником даного бренду і він готовий обміняти помаду, якщо вона дійсно бракована на іншу. Поверніть, будь ласка, Вашу покупку у магазин Імідж на вул.Кн.Ольги, 106 і залиште контакти для зв'язку з Вами. Дякуємо.

Наталя
13.09.2017

Підкажіть, будь ласка, коли ще буде макіяж у Дрогобичі? Не встигла записатись на той, що був. Я ваша постійна клієнтка.

Администратор
13.09.2017

Добрий день, Наталя! Дякуємо за відгук. Слідкуйте за нами у Фейсбуку https://www.facebook.com/imidg.com.ua, де будуть усі анонси про проведення візажів.

Безверхая Наталия
28.07.2017

Заказала первый раз в вашем магазине свой любимый парфюм Serge Lutens - и теперь я ваш постоянный клиент! Приятно удивлена качеством обслуживания, духи отлично упаковали, положили несколько пробников в подарок, это так приятно) Буду обязательно у вас ещё заказывать и всем знакомым порекомендую ваш магазин. Удачи вам и процветания!

Администратор
28.07.2017

Доброго дня, Наталія! Дякуємо за Ваш позитивний відгук та приємні слова! Ми дуже раді, що у Вас залишилися позитивні емоції від покупки! Сподіваємося знову побачити Вас на imidg.com.ua !

Аня
23.06.2017

Добрий день! Чи є у Вас шкарпетки для педикюру і яка їх ціна?

Администратор
23.06.2017

Доброго дня, Аня! В нас є шкарпетки для педикюру 2-х виробників. Японія: "SOSU" з ароматами Грейпфруту, Зеленого чаю, Лаванди, М'яти та Троянди. Упаковка з 1 парою шкарпеток - 337 грн., упаковка з 2 парами шкарпеток - 499 грн. Польща: "Bielenda Comfort". Упаковка з 1 парою шкарпеток - 147 грн.

Іра
21.04.2017

Чи є у вас в наявності устілки Sholl? Наскільки швидко я зможу їх отримати?

Администратор
21.04.2017

Доброго дня, Іра! Дякуємо за звернення. У нас є в наявності устілки Scholl для жінок та чоловіків. Ви можете зробити замовлення у інтернет - магазині, або залиште свій номер телефону і наш консультант вам зателефонує. Гарного дня!

Анастасія
20.04.2017

Хочу подякувати за якісну професійну консультацію при виборі парфум та швидку їх доставку. На Свята я була у новому Великодньому Ароматі :)

Администратор
20.04.2017

Дякуємо Вам за високу оцінку нашої роботи!

Оксана Володимирівна
31.03.2017

Доброго дня! Я постійна клієнтка вашого магазину. На 8 березня, купляючи парфуми у вашому магазині у м. Івано-Франківськ, я була дуже розчарована вашим продавцем консультантом яку звати Юля, вона не володіє інформацією про продукцію вашого магазину,і ще, що мене найбільше обурило, не додала мені здачу 140 гривень. Саме через таких працівників ви втрачаєте клієнтів.

Администратор
31.03.2017

Доброго дня, Оксана Володимирівна! Дякуємо Вам за звернення. Вибачне за ситуацію, що виникла. Ми обов’язково розберемся у ній та приймемо відповідні міри. Будемо раді бачити Вас знову у нашому магазині.

Oksana
31.03.2017

Прочитала деякі відгуки...і відповіді адміністрації...неможливо таке,щоб магазин прийняв товар з браком...відкриті упаковки...хто продав той відкрив...інтересно...адміністрація захищає товар,але продавці некомпетентні,не вміють працювати...мають проходити курси,як розмовляти з клієнтами..на жаль це зустрічається дуже часто ..принижують клієнтів і пропадає бажання заходити в магазин..удачі і покращання в праці...

Администратор
31.03.2017

Доброго дня, Оксана! Дякуємо за звернення. Всі Ваші зауваження та побажання ми врахуємо. А щодо бракованого товару, то якщо така ситуація трапляється, ми обмінюємо товар, або повертаємо кошти.

Анна
12.03.2017

Купила парфуми у магазині м. Дрогобич, коли відкрили то побачили що ними уже користувались, тай кришечка не кріпиться! Якщо брати на подарунок, то не рекомендую соромитись, це добре що мамі на 8 березня брала, а якщо так чужій людині, до тогож я наголосила консультанту що це не собі!

Администратор
12.03.2017

Доброго дня, Анна! Дякуємо за звернення. У даній ситуації це може бути фабричний брак. Ви можете звернутися у наш магазин у м. Дрогобич, де ми детальніше зможемо розглянути парфуми і якщо це брак, обміняємо Вами придбаний аромат.

Благодарим, за ваш отзыв! В целях защиты от спама, Ваш отзыв будет опубликован после проверки.

Благодарим!